هیأت شطرنج بالاخره اشتباهاتش در مسابقات هفتگی را پذیرفت !

پایگاه همدان شطرنج

رئیس هیأت شطرنج استان همدان از جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان عذرخواهی کرد .

روز پنجشنبه مورخه ی 18 / 12 / 90 و قبل از شروع مسابقات سریع هفتگی ، ریاست محترم هیأت شطرنج استان همدان در جمع شطرنجبازان حاضر در محل خانه شطرنج همدان ، شخصاً مسئولیت همه ی اتفاقات تلخ مسابقات هفتگی هفته های قبل ، بالخص هفته پیش را برعهده گرفت و از حاضرین و غایبین رسماً عذرخواهی نمود و در ادامه همه ی جامعه ی شطرنج را به همدلی و همکاری با هیأت شطرنج استان همدان فرا خواند و در پایان نیز برخی از منتقدین مسئولین هیأت شطرنج استان همدان را نادان نامید !

وبلاگ همدان شطرنج : در ابتدا لازم می دانیم ، ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم هیأت شطرنج استان همدان به جهت پذیرفتن مسئولیت همه ی اتفاقات حادث شده در مسابقات سریع هفتگی هفته های گذشته ؛ از ایشان به نوبه ی خود دفاع کرده و اعلام نمائیم که عملکردهای ایشان فقط بخشی از اشتباهات پیش آمده بود و عملکرد اکثر مسئولین هیأت شطرنج و ما شطرنجبازان نیز در مسائل پیش آمده ، موثر بود .

همچنین آرزو می نمائیم که این دعوت از جامعه ی شطرنج استان همدان برای همکاری با هیأت شطرنج استان ، از مرحله ی گفتار به مرحله ی عمل درآید که اولین لازمه ی اجرایی شدن آن ، ترمیم رابطه های از هم گسسته ی هیأت شطرنج استان و بالخص آن مقام محترم با اکثر قریب به اتفاق اعضای جامعه ی شطرنج استان همدان می باشد .

Hamadan Chess : رسماً از طریق این رسانه اعلام می نمائیم که در صورت عملی شدن این حرفهای قشنگ ، با تمام توان مثل همیشه و بیشتر از همیشه در کنار هیأت شطرنج استان همدان خواهیم بود .

در پایان امیدواریم که ریاست محترم هیأت شطرنج استان همدان ، از این به بعد در واکنش نسبت به منتقدین اوضاع شطرنج همدان و عملکرد مسئولین هیأت ، از ادبیات پسندیده تری استفاده نمایند و متوجه باشند که یکی از مهمترین دلایل این چرخش 180 درجه ای ایشان و آن هیأت محترم از مواضعی اشتباه و مقابل شطرنجبازان به مواضعی درست و همراه شطرنجبازان ، وجود همین منتقدین منصف است که زیر این همه هجمه ی سنگین و برخوردهای کاملاً غیرمنطقی و بدور از انصاف ، همچنان خیرخواه آن هیأت محترم و ایشان بوده و با اطلاع رسانی آنچه که در شطرنج همدان می گذرد به اهالی ورزش شطرنج استان همدان ، احتمالاً مانع آن شدند که مثل هفته های قبلی ، شطرنجبازان شاهد تکرار چندین و چند باره ی اینگونه موضوعات ضدشطرنجی باشند . البته باید بپذیریم که برعهده گرفتن مسئولیت همه ی اشتباهات حادث شده از سوی کل مجموعه هیأت شطرنج استان همدان توسط ایشان ، قابل ستایش و تقدیر بود .

Hamadan Chess : ضمن تبریک به ریاست عالیقدر هیأت شطرنج استان همدان ، بخاطر انجام این حرکت پسندیده ؛ موکداً از همه ی اعضای جامعه ی شطرنج استان همدان تقاضا می نمائیم که دیگر پرونده ی حوادث تلخ مسابقات هفتگی را کاملاً بسته و به فکر فعالیتهای شطرنجی آینده باشند .

مهدی سلیم : راستی شما هم مثل من در مسابقات قهرمانی استان همدان در نیمه ی اول اردیبهشت ماه سال 1391 که به همّت هیأت محترم شطرنج و بالخص رئیس پرتلاش این مجموعه ، برگزار و نتایج آن در ریتینگ بین المللی هم محاسبه خواهد شد ، می خواهید شرکت کرده و جزء نفرات برتر باشید !؟ 




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر